به تارنمای جنبش پادشاهی ایرانیان خوش آمدید

جنبش پیروان نظام مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم از تمام احزاب و گروههای میهن پرست و ایران دوست هوادار و پشتیبان پادشاهی و خاندان پهلوی دعوت به اتحاد و همگامی و همراهی میکنیم تا بار دیگر ایران خویش را آباد و سربلند کنیم. این جنبش تنها یک حزب نیست، جنبشی برای همگرائی و اتحاد تمام احزاب باورمند و وفادار به ایران و پادشاهی و خاندان پهلوی میباشد.

اين جنبش، تنها راه رسيدن به آرمانهای ملی و آزادی میهن را فقط اتحادِ ميانِ نيروهای اصيل و ميهن پرست، همانگونه که رضا شاه دوم نيز به دفعات با ارسالِ پيامِ ” امروز فقط اتحاد ” اعلام فرموده اند، دانسته و بر اين اساس شکل گرفته و پذيرای پيوندِ همگیِ ايرانيانِ نيکو سرشت و ميهن پرستِ معتقد به نظامِ پادشاهیِ پارلمانی و همچنين تمامیِ گروههای سياسی باورمند به اين آرمانها ميباشد .

بیانیه شماره سی

جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهی رضاشاه دوم

شماره های ثبتِ ۹۴۶۲۸۰۵۴ و ۷۷۶۰۹۳۹۷

شماره۳۰، تاریخ ۱۰/۰۵/۲۵۶۸

طبقه بندی : مهم

موضوع : انتخابات

بنام ایرانِ شاهنشاهی

راستی- پشتکار- پیروزی

میهنان و همرزمانِ گرامی ، هم

بدینوسیله ” جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهیِ دوم ” به آگاهیِ همگان میرساند که بر اساسِ مقرراتِ داخلیِ جنبش، مندرج در بخشِ سازماندهیِ تشکیلاتی، که در تارنمای جنبش نیز موجود میباشد، در آینده ای نزدیک، انتخاباتِ دوره ای شورای مرکزی به انجام خواهد رسید .

ازینرو از همهء ایراندوستانی که معتقد به نظامِ پادشاهی و اساسنامه و مرامنامهء این جنبش بوده و خواستارِ عضویت در شورای مرکزی ۱۵ نفرهء این جنبش میباشند، خواهشمندیم که درخواستِ نامزدیِ خود را در اسرعِ وقت، با نام و آدرسِ تماسِ دقیقِ خود ( پست الکترونیکی و تلفن ) به دفترِ سیاسی- مرکزی ارسال فرمایند .

لازم به اشاره میباشد که پس از دریافتِ درخواستها، در جلسه ای خصوصی، با حضورِ اعضای شورای مرکزی و نامزدهای جدید ، انتخابات برگزار خواهد گردید .

هممیهنانِ گرامی توجه فرمایند که لازمهء عضویت در شورای مرکزی، قبولِ مندرجاتِ موجود در اساسنامه و آرمانها و اهدافِ این جنبش میباشد .

بدین دلیل و جهتِ جلوگیری از هرگونه سوء تفاهمی، خواهشمندیم که پیشاپیش به مطالعهء اساسنامه و اهدافِ جنبش اقدام فرموده و سپس به نامزدیِ خود در بخشِ توضیحاتِ برگهء عضویت اشاره فرمایید .

سپاسگزاریم

پاینده ایران ، جاوید شاه و آئین پرافتخار پادشاهی

از سوی شورایعالیِ ” جنبشِ سیاسی- اجتماعیِ پیروانِ نظامِ مشروطه به پادشاهیِ رضا شاهِ دوم ”

fax : +1.818.4747474 , followersofthe_princeRP@yahoo.com

www.rppiran.org

دیدگاه ها

ثبت دیدگاه بسته شده است.



ابر برچسب ها